Klausimai – Atsakymai

MOKĖJIMAI

1. Kokie yra mokėjimo būdai?

Mes siūlome kelis mokėjimo metodus, atsižvelgiant į jūsų gyvenamąją šalį. Mūsų klientų saugumas yra vienas didžiausių aspektų. Todėl mes pasirenkame tik patikimiausius mokėjimo tvarkymo paslaugų teikėjus. Mes nerenkame ir nesaugome jokios mokėjimo informacijos, pateiktos atsiskaitymo metu.

Jei jus gyvenate Lietuvoje mes siūlome atskaitymus kreditine ar debeto kortele. Tai paprastas ir saugus mokėjimo metodas. Taip pat Elektroninė bankininkystė per Paysera saugiausias metodas nereikalaujantis turėti banko korteles.  Mūsų tinklapis atitinka PCI DSS (Payment Card Industry Data Security Standard) saugumo standartą, kuris visapusiškai apsaugo mūsų klientų mokėjimo duomenis.

Taip pat rekomenduojame viena populiariausiu pasaulyje atsiskaitymu tarpininko paslauga PayPal. PayPal yra visuotinė paslauga, perkelianti mokėjimo sumą iš jūsų pasirinktų lėšų tiesiai prekybininkui, nesidalijant jūsų finansine informacija ir atliekant apmokėjimo patvirtinimo operacija PayPal puslapyje.

PRISTATYMAS

1. Kaip bus išsiųstas mano užsakymas?

Priklausomai nuo norimų įsigyti prekių, jas išsiųsime per Venipak, DPD (iki 31KG) arba Lietuvos paštu. Visus užsakymus galima sekti. Stebėjimo – sekimo numeris bus pateiktas el. paštu, taip pat užsakymo būsena pasikeis mūsų svetainės jūsų sąskaitoje.

2. Kada bus išsiųstas mano užsakymas?

Visi užsakymai paprastai turėtų būti išsiunčiami per vieną (1) ar dvi (2) darbo dienas po to, kai mes gavome apmokėjimą. Jūsų užsakymo būsena pasikeitė į „Apdorojimas“. Jei negavote patvirtinimo, kad jūsų užsakymas buvo išsiųstas po tris (3) darbo dienas (septynias (7) dienas banko pavedimo / mokėjimo atveju) susisiekite su mumis kaip įmanoma greičiau.

Jokie užsakymai nebus apdorojami ir (arba) siunčiami per šventes, nes mūsų biuras bus uždarytas.

3. Iš kur siunčiamos jūsų prekės?

Visos prekės išsiunčiamos iš mūsų sandėlio Lietuvoje

4. Ar galiu atvykti atsiimti savo užsakymo?

Atsiskaitymo metu galite pasirinkti parinktį „Atsiimti parduotuveje“. Mes jums pranešime el. paštu, kai jūsų užsakymas bus paruoštas atsiimti.

5. Aš vis dar negavau savo užsakymo. Ką daryti?

Pirmiausia įsitikinkite, kad įvedėte teisingą pristatymo adresą, nes tai adresas, kuris bus naudojamas siunčiant užsakymą. Jei yra klaidų ar rašybos klaidų, prašome jas kuo greičiau ištaisyti ir praneškite mums, kol užsakymo būsena nepasikeitė į „Išsiųsta“ jūsų sąskaitoje.

6. Mano produktas gautas pažeistas. Kokia keitimo procedūra?

Jei gavote pazeistą preke, padarykite bent vieną (geriau, kad daugiau) pažeistos / sugedusios dalies nuotrauką arba vaizdo įrašą. Atsiųskite mum kartu su savo užsakymo numeriu ir paaiškinimu el.pašto adresu [email protected]

Tai turėtumėte padaryti iškart, pastebėję, ne vėliau kaip per dvi (2) dienas nuo produkto gavimo. Mes su jumis susisieksime kuo greičiau.

Atminkite, kad tuo atveju, jei vartotojas piktnaudžiauja (galutinio vartotojo padaryta žala), prekės nebus pakeistos ir jūs negausite grąžinimo ar parduotuvės kredito.

GRĄŽINIMAI IR ATŠAUKIMAI

1. Kokios yra jūsų grąžinimo salygos?

UAB „Štara“  didžiuojasi parduodamų produktų kokybe ir dėl to visiems produktams siūlo trisdešimties dienų (30 dienų) pinigų grąžinimo garantiją.

Bendrosios taisyklės:

Klientas privalo pasirūpinti visais siuntinio grąžinimo mokesčiais. Šių mokesčių negrąžina ir jais nesirūpina UAB „Štara“. Tai negalioja prekėms, kurias UAB „Štara“ pristatė neteisingai. Grąžinamosios išmokos bus išmokamos tik tada, kai produktą gaus ir patikrins UAB „Štara“ darbuotojas. Norėdami grąžinti prekes, vartotojas pirmiausia turi kreiptis į UAB „Štara“ klientų aptarnavimo skyrių. Kai darbuotojas priims grąžinimo prašymą, klientas turės per keturiolika (14) darbo dienų produktą  (-us) išsiųsti atgal į UAB „Štara“. Vartotojas privalo grąžinti produktą (-us) jo originalioje pakuotėje ir būklėj „kaip nauja“. Jums bus pranešta internetiniu paštu, kai gausime ir apdorosime grąžintą (-us) produktą (-us).

2. Noriu atšaukti savo užsakymą. Kokia procedūra?

Jei norite atšaukti užsakymą, siųskite mums el. laišką adresu [email protected], kuo greičiau. Atsiųskite pranešimą iš kontaktų puslapio arba susisiekite su mumis telefonu (dešiniajame viršutiniame kampe). Nepamirškite išsaugoti savo užsakymo numerio.

3. Aš jums grąžinau užsakymą, bet dar nieko iš jūsų negirdėjau. Kas dabar?

Visų pirma, prieš pradėdami ką nors kita, įsitikinkite, kad pranešėte vienam iš mūsų darbuotojų apie grąžinimą ir kad gavote patvirtinimą. Mes nenorime, kad jūsų paketas būtų netinkamai pristatytas, nes tai tik atidėtų procesą.

Gavę patvirtinimą, galite grąžinti užsakymą / produktą mums naudodami bet kurį jūsų pasirinktą pristatymo būdą. Tačiau atminkite, kad jei nuspręsite grąžinti savo užsakymą / preke be jokių būdų jį sekti, mes, deja, negalėsime jums padėti, jei tranzito metu jis dings arba bus sugadintas. Todėl labai rekomenduojame naudoti paslaugą, siūlančią sekimo numeriuką.

Kai gausime preke, vienas iš mūsų darbuotojų jį apžiūrės paprastai per dvi (2) ar tris (3) darbo dienas. Jei nebėra jokių kitų problemų, turėtumėte gauti grąžinamąją išmoką per dešimt (10) darbo dienų, atsižvelgiant į tai, koks mokėjimo metodas buvo naudojamas. Taip pat turėtumėte gauti patvirtinimą apie tai el. Paštu.

4. Kaip aš gausiu grąžinamąją išmoką?

Jūsų grąžinimas bus išduotas tokiu pat būdu, už kurį iš pradžių buvo sumokėtas užsakymas. Tai reiškia, kad „Paypal“ mokėjimai paprastai gali būti grąžinti tą pačią arba kitą darbo dieną, o banko mokėjimai gali užtrukti iki dešimties (10) darbo dienų.

Jei turite klausimų, nedvejodami palikite žinutę  kontaktų puslapyje.